Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Μάνος Γρυπάρης του Gameworld στο Sτάση News (συνέντευξη)

--- Γράφει η Αννίτα Φασιανού για το www.stasinews.gr ---

Το GameWorld.gr ιδρύθηκε το 2005 και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά ειδησεογραφικά site για video games. Περιλαμβάνει ειδήσεις, reviews, previews, μόνιμες στήλες, εκπομπές και Forum συζητήσεων για όσα συμβαίνουν στη βιομηχανία. Από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα, το GameWorld είναι ένα ανεξάρτητο online μέσο. Διαθέτει μεγάλη βάση εγγεγραμμένων χρηστών τόσο στην ιστοσελίδα του, όσο και στα social networks όπου δραστηριοποιείται. Αρχισυντάκτης και δημιουργός του είναι ο Μάνος Γρυπάρης. Με τη βιομηχανία του gaming ξεκίνησε να ασχολείται επαγγελματικά το 2003, στα 20 του, όταν αρθογραφούσε στο Contra.gr . Έκτοτε έχει παρουσιαστεί σε αρκετές εκπομπές, μιλώντας για το πάθος του. Το gaming!

Ας τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα...



Πώς ξεκίνησε αυτό το πάθος και τι είναι το gaming για σένα;

Κάπου στο 1988 ο πατέρας μου έφερε έναν Amstrad 6128 στο σπίτι, τότε με πράσινη οθόνη. Μου έλεγε να παίζω «το πολύ ένα μισάωρο». Παρότι ήμουν μόνο πέντε ετών, χτυπούσα οκτάωρα σε κάθε νέο game που κυκλοφορούσε, ενώ παράλληλα ψαχνόμουν με κώδικες Basic. Όταν το 1990 πήρα Amiga, Atari 2600 και έναν χρόνο μετά NES, άρχισα να καταλαβαίνω ότι εφόσον το χόμπι καταλαμβάνει ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου, θα μπορούσα να ασχοληθώ με αυτό.

Για μένα το gaming είναι διασκέδαση και ταυτόχρονα επάγγελμα. Μαθαίνω κάθε μέρα από αυτό, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Είναι τρόπος ζωής. Ακόμα και ατάκες που λέμε με φίλους είναι δανεισμένες από τα games. Όταν ασχολείσαι με τα games είναι σίγουρο ότι θα διασκεδάσεις και θα ζήσεις για κάποιες ώρες μια ιστορία μέσα από τα μάτια ενός χαρακτήρα.

[caption id="attachment_26038" align="aligncenter" width="285"]Μάνος Γρυπάρης - Gameworld Μάνος Γρυπάρης - Gameworld[/caption]

Τι σημαίνει να είναι κανείς επαγγελματίας παίκτης και τι θα συμβούλευες τους νεαρούς gamers; Μπορεί όντως κάποιος να εξελιχθεί και να βγάλει χρήματα από αυτό;

Οι επαγγελματίες παίκτες του εξωτερικού βγάζουν σεβαστά ποσά μέσα από καθημερινή προπόνηση. Στην Ελλάδα πέρα από το League of Legends, το DotA 2, το Pro Evolution Soccer και ελάχιστα ακόμη games, είναι ζήτημα αν ζουν 15 άτομα από αυτό. Κυρίως στο LoL όπου έχουμε δύο ελληνικές ομάδες των πέντε παικτών η καθεμία και δύο από αυτούς τους παίκτες στο εξωτερικό, Forgiven και Unlimited, που καταφέρνουν να έχουν έναν καλό μισθό.

 Στην Ελλάδα να μην περιμένει κανείς να ζήσει από τα eSports. 15 θέσεις για... 100.000 wannabes είναι απειροελάχιστες. Η πίτα των eSports το πολύ να χωρέσει άλλα τόσα άτομα από την Ελλάδα στο μέλλον. Όσοι νεαροί gamers διαβάζουν αυτό το άρθρο ας το ξεχάσουν. Είναι πιο πιθανό να βγάλεις έσοδα από το game development φτιάχνοντας το παιχνίδι σου και πουλώντας το online, παρά από τα eSports. Τουλάχιστον στην πρώτη περίπτωση θα έχεις τον απόλυτο έλεγχο της δουλειάς σου.

Είναι πράγματι θαυμαστό το ότι έχεις κάνει το χόμπι σου επάγγελμα. Πώς ξεκίνησε η ιδέα για το Gameworld; Πού αλλού δραστηριοποιείσαι;

Ξεκίνησε το 2005 όταν τότε έγραφα στο περιοδικό Games. Παράλληλα επειδή έκανα εκπομπές στο ραδιόφωνο, τότε σε Champions και αργότερα Sportime Radio, αποφασίσαμε να επεκταθούμε σε online εκπομπές. Κάπως έτσι γεννήθηκε το GameWorld, με στόχο να υπάρχουν ειδήσεις, reviews, εκπομπές και από το 2008 και μετά το Youtube channel.

Όσο για τις άλλες δραστηριότητες, μέχρι πριν από μερικούς μήνες είχαμε εκπομπή σε SentraFM και Sport24 Radio, καθώς επίσης εργαζόμουν στην Aventurine, εταιρεία ανάπτυξης του Darkfall, ως υπεύθυνος των Media Relations. Πλέον το GameWorld απασχολεί το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μου.

Ας κάνουμε ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο. Έτος 1997. Ποιο ήταν το παιχνίδι από το οποίο δεν μπορούσες να ξεκολλήσεις εκείνη τη χρονιά και γιατί;

Το Mario Kart 64 επειδή προσέφερε μεγάλη διάρκεια, replayability λόγω των οκτώ οδηγών (ο Mario και η παρέα του), μεγάλη ποικιλία όπλων, κορυφαίο A.I και multiplayer με έως και τέσσερις παίκτες. Τέτοια games είναι διαμάντια για τη βιομηχανία και μας δίδαξαν πολλά.

Ποιο θα έλεγες ότι είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά σου (μέχρι τώρα) στο χώρο του gaming; Υπάρχει κάποιος αντίπαλος που σου έχει μείνει αξέχαστος; Ποιους από τους μεγάλους δημιουργούς παιχνιδιών θαυμάζεις;

Αν πω ότι έχω κάνει κάτι σπάνιο τότε σίγουρα θα βρεθούν κι άλλοι που θα το έχουν καταφέρει. Γενικά στο gaming πάντοτε υπάρχει κάποιος καλύτερος από σένα. Ας πούμε, ένα από τα επιτεύγματα είναι το ότι έχω τερματίσει όλα τα Dune, Command & Conquer και Red Alert στο Hard Mode με όλους τους στρατούς. Υποθέτω ότι θα υπάρχει κι άλλος εκεί έξω που να το έχει καταφέρει.

 Από τους μεγάλους δημιουργούς παιχνιδιών θαυμάζω πολλούς, αλλά ιδιαίτερα τον Hideo Kojima. Έχει δημιουργήσει το Metal Gear Solid, ενώ με την προσπάθεια του P.T. μας έδειξε ότι μπορεί να καταφέρει κάτι δυνατό και στα Survival Horror.

Υπάρχει εντέλει διαχωρισμός ανάμεσα σε PC και κονσόλες; Σίγουρα θα έχεις μεγάλη συλλογή στο σπίτι. Ίσως ένα ειδικό δωμάτιο play room...

Ναι, έχω ένα Play Room όπως πολλοί gamers άλλωστε. Εκεί πέρα βρίσκονται γύρω στα 500 games και καμιά 35αριά ξεχωριστές κονσόλες. Έχω μία από τις μεγαλύτερες συλλογές κονσολών στην Ελλάδα, πιθανόν τη μεγαλύτερη. Αναφέρομαι πάντοτε σε ξεχωριστές κονσόλες, που περιλαμβάνουν κομμάτια από το 1972 που βγήκε το Magnavox Odyssey και γενικά πολλές από την πρώτη γενιά, μέχρι και σήμερα.

[caption id="attachment_25631" align="aligncenter" width="300"]Μάνος Γρυπάρης - Gameworld Μάνος Γρυπάρης - Gameworld[/caption]

Για μένα στο δίλημμα PC vs κονσόλες δεν υπάρχει διαχωρισμός. Όποιος gamer έχει χρόνια εμπειρίας στην πλάτη του δεν κάνει διαχωρισμό. Το PC το έχω για FPS, RPG, MMORPG και Strategy. Τις κονσόλες τις έχω για Sports, Racing, Action και τα exclusives που βγάζουν. Κάθε συσκευή έχει τα υπέρ και τα κατά της. Σίγουρα μπορείς να παίξεις Sports και Racing στο PC αλλά αν μιλάμε για περιπτώσεις όπως FIFA, δεν θα έχεις π.χ. τη λίστα φίλων που σε περιμένει στο PSN ή το Xbox Live. Διότι στο Origin δεν πατάει πολύς κόσμος. Καμιά φορά το ζήτημα είναι πρακτικό. Πάντως τα games που απαιτούν mouse-keyboard, όπως τα Strategy, δεν θα έχουν ποτέ μέλλον στις κονσόλες.

Περίγραψέ μας το συναίσθημα να βρίσκεται κανείς σε ένα μεγάλο gaming event της τάξης των χιλιάδων users. Φαντάζομαι είχες βρεθεί στο event της Riot εδώ στην Ελλάδα, της εταιρείας στην οποία ανήκει το League of Legends (LoL). Συγκρίνεται με αντίστοιχα event του εξωτερικού;

Καταρχάς να διαχωρίσουμε την gaming ενημέρωση από τα eSports. Στο GameWorld ασχολούμαστε με την gaming ενημέρωση. Ειδήσεις, previews από games που θα βγουν και για τα οποία έχουμε πρόσβαση στην beta τους ή reviews τα οποία γράφουμε αφού κυκλοφορήσουν.

Τα eSports καταλαμβάνουν ένα πολύ μικρό κομμάτι στην ειδησεογραφία μας. Επομένως όταν μιλάμε για event που μας ενδιαφέρει, αναφερόμαστε σε μια διεθνή έκθεση όπως η E3 και η Gamescom. Με βάση την εμπειρία μας, οι συγκεκριμένες εκθέσεις είναι σαφώς μεγαλύτερες από αυτές του League of Legends τόσο σε ενδιαφέρον όσο και σε προσέλευση κόσμου. Η Gamescom συγκεντρώνει για παράδειγμα πάνω από 300.000 επισκέπτες κάθε χρόνο. Τα eSports αφορούν αντίστοιχα το 5% του gaming κοινού. Όσο για το ελληνικό LoL event στέκεται έως έναν βαθμό απέναντι σε αυτά του εξωτερικού κυρίως λόγω του κόσμου που το στήριξε.

Τι είναι αλήθεια τα eSports και πώς τα βλέπεις να εξελίσσονται μέσα στα επόμενα χρόνια;  Μέχρι και για ακαδημίες έχουμε ακούσει...

Η Greek Gaming Academy εκπαιδεύει όσους θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά με τα eSports και να γίνουν επαγγελματίες παίκτες. Για μένα τα eSports θα μπορούσαν να εξελιχθούν μόνο αν δημιουργηθεί μια παγκόσμια ομοσπονδία αντίστοιχη με την FIFA και την UEFA, ώστε να υπάρχουν πρωταθλήματα και ομάδες σε κάθε χώρα, καθώς και επίσημα sites για να μπορείς να βλέπεις βιογραφικά παικτών. Μέχρι τότε το eSports gaming θα είναι ένα ανοργάνωτο σκορποχώρι που θα συνεχίσει να απευθύνεται στο 5% του κοινού.

Η αλήθεια είναι επίσης ότι οι θέσεις για τους επαγγελματίες παίκτες είναι απειροελάχιστες, επομένως μπορεί κάποιοι να ασχολούνται για χρόνια πιστεύοντας ότι θα βγάλουν χρήματα και τελικά να μην μπουν ποτέ στην ελίτ των 15-20 ατόμων. Άρα τι θα εισπράξουν; Τίποτα. Το 99% από αυτούς θα καταλάβει ότι έχασε τη ζωή του. Ξαναλέω, ασχοληθείτε με το game development, παιδιά. Ούτε με τα eSports ούτε με το YouTube. Δεν θα βγάλετε καν τις βενζίνες. Μην κάνετε όνειρα και μην τρώτε κανένα παραμύθι.

Τώρα στην Ελλάδα πολλοί θα διαβάζουν τη συνέντευξη και θα με σιχτιρίζουν αλλά ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει. Έπειτα από χρόνια θα με θυμηθούν σχετικά με το πόσα χρόνια θα έχουν χάσει. Θέλεις να γίνεις game developer και να εξάγεις προϊόν; Έχει καλώς. Διαφορετικά αν δεν είσαι στους 20-30 καλύτερους της χώρας δεν θα έρθει καμία ομάδα να σου πει «Πάρε 1.000 ευρώ μισθό και παίξε για μένα». Επομένως καλύτερα να ασχοληθείς με άλλο επάγγελμα.

Πόσες μέρες έχεις αντέξει σε φάση «αποτοξίνωσης» από το gaming; Θα έφτιαχνες ο ίδιος ένα παιχνίδι στημένο πάνω σε δικό σου concept;

Τα gaming δεν είναι ναρκωτικά, συνεπώς δεν τίθεται θέμα «αποτοξίνωσης» με ή χωρίς εισαγωγικά. Δεν μου επιτρέπει η δουλειά μου να ξεκόψω άλλωστε. Αλλά ακόμα κι αν έκανα κάποια άλλη δουλειά θα συνέχισα να παίζω στον ελεύθερο χρόνο μου.

Όσο για το δικό μας παιχνίδι, έχω φτιάξει παλαιότερα το Gazzetta Manager για το Gazzetta.gr σε συνεργασία με την Icehole, ενώ από φέτος αναπτύσσουμε το Editors. Ένα Beat 'Em Up/RPG που έχει στη θεματολογία του τους τέσσερις αρχισυντάκτες του GameWorld: εμένα, τον Παντελή, τη Χριστιάνα και τον Γρηγόρη. Δεν το έχουμε ανακοινώσει επίσημα, αλλά βρίσκεται ακόμη σε alpha έκδοση, οπότε έχει πολύ χρόνο για development. Χρόνια θα έλεγα. Είμαστε μια ομάδα έξι ατόμων με μικρή εμπειρία αλλά μεγάλο ταλέντο και όρεξη. Προσωπικά έχω αναλάβει το όλο game design.

[caption id="attachment_25636" align="alignnone" width="719"]Παντελής Δασκαλέλος - Γρηγόρης Βούλγαρης - Χριστιάνα Θάνου - Μάνος Γρυπάρης Παντελής Δασκαλέλος - Γρηγόρης Βούλγαρης - Χριστιάνα Θάνου - Μάνος Γρυπάρης.[/caption]

Πιστεύεις ότι το στιλ που αρέσει σε κάθε παίκτη σχετίζεται με την προσωπικότητά του και πώς μπορεί αυτό να τον επηρεάσει κοινωνικά; Ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος παιχνιδιών και γιατί;

Καλή ερώτηση. Έχεις ένα point. Τα games σχετίζονται με τους gamers. Για παράδειγμα, ένας χαλαρός τύπος θα παίξει ένα Adventure, κάποιος που είναι πιο πολύ στην τσίτα, όπως εγώ, θα το βαρεθεί και θα προτιμήσει Sports ή RPG genres. Συνεπώς έχει να κάνει με το χαρακτήρα.

Κοινωνικά επηρεάζεται κάποιος μόνο αν παίξει online games και γνωρίσει κόσμο μέσα από αυτά, κάτι που έχει γίνει πολλές φορές. Όποιο online game κι αν παίξεις, σίγουρα θα πετύχεις Έλληνα. Το να επηρεαστεί κοινωνικά με αρνητικό τρόπο είναι αδύνατο. Μέσω των games γνωρίζεις κόσμο που μάλιστα έχει κοινά ενδιαφέροντα με σένα.

Τι προσφέρει εντέλει το gaming στους χρήστες; Γιατί πολύ το θεωρούν κακό; Θεωρείς ότι δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με την εποχή; Πλέον όλα είναι τεχνολογία.

Μέσω του gaming εξασκείς τα αντανακλαστικά σου, μαθαίνεις φράσεις και ατάκες ξένων γλωσσών που δεν ήξερες, ενίοτε διδάσκεσαι ιστορία, κοινωνικοποιείσαι μέσω των online games και κυρίως διασκεδάζεις. Είναι μια μορφή διασκέδασης που προσπερνάει όλες τις υπόλοιπες της αγοράς ακριβώς επειδή είναι διαδραστική.

 Σε συνέχεια των όσων λέγαμε πριν, δεν υπάρχει κάποιος που θα πάθει κατάθλιψη και θα ξεκόψει από τους φίλους του με σκοπό να παίζει games. Αυτά τα λέει η τηλεόραση κάθε μήνα μήπως πείσει τους γονείς να ξεκολλήσουν τα παιδιά από τα games και δουν... τηλεόραση. Για να μη φύγουν οι χορηγοί και στραφούν στο YouTube, που ήδη από φέτος αυτό βλέπουμε να συμβαίνει. Είναι η πιο μεγάλη υποκρισία και φυσικά τέτοια ρεπορτάζ προέρχονται από άσχετους δημοσιογράφους που δεν γνωρίζουν ότι βάσει ερευνών από παγκόσμιας φήμης πανεπιστήμια ψυχολογίας, τα games δεν μπορούν να κάνουν ένα άτομο αντικοινωνικό. Κάποια στιγμή θα κυνηγήσει φίλους, σύντροφο, δουλειά κ.ο.κ. Απλά οι καναλάρχες δίνουν εντολή στο δημοσιογράφο κι αυτός την εκτελεί για να μη χάσει τη θέση του.

Στην Ελλάδα του 2015 είμαστε σε θέμα νοοτροπίας μια απέραντη μπανανία. Υπάρχει τεράστια ημιμάθεια γιατί ο κόσμος δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει καν το Google και την Wikipedia. Τρώει αμάσητα όλα τα ψέματα που του σερβίρουν τα τηλεοπτικά κανάλια, όχι μόνο για το gaming αλλά και για πολλά ακόμη θέματα στο παρελθόν. Εδώ υπάρχουν δημοσιογράφοι που παίρνουν ειδήσεις από το koulouri και τις βάζουν στα δελτία ειδήσεων ή χρήστες του Facebook που πιστεύουν ό,τι εμφανιστεί μπροστά τους από έναν τυχαίο πιτσιρικά, αντί να κάνουν σοβαρή αναζήτηση σε έγκυρα sites ή forums. Τα άτομα αυτά δεν έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα. Όπως διαδίδουν ότι «το gaming είναι κακό» σαν χαλασμένο τηλέφωνο, έτσι σε μερικά χρόνια θα τους ενοχλεί κάτι άλλο. Και το ποδόσφαιρο ήταν πολύ κακό στις αρχές του 20ού αιώνα. Όσοι έπαιζαν στις αλάνες ήταν η «αληταρία» και όσοι έκαναν στίβο οι «ευγενείς». Τη συνέχεια την ξέρουμε.

Περίγραψέ μας μια τυπική μέρα σου. Από ελεύθερο χρόνο πώς πάμε; Τι αντικαθιστά το gaming, όταν το αφήνεις για λίγο στην άκρη;

Ο ελεύθερος χρόνος είναι περιορισμένος σε μία με δύο βόλτες την εβδομάδα, κυρίως διότι στο Gameworld.gr ανεβάζουμε νέο περιεχόμενο κάθε μέρα (ειδήσεις, reviews και youtube videos). Το σίγουρο είναι ότι θα βγω το Σάββατο και λίγο πιο σπάνια να προσθέσουμε μια Παρασκευή. Προτιμώ βόλτες για καφέ, σινεμά, μπαράκια, τέτοια πράγματα. Παλιότερα όταν προλάβαινα έπαιζα και κανένα 5x5 με φίλους. Επίσης στον ελεύθερο χρόνο θα παίξω τα games που δεν έχω προλάβει να παίξω λόγω... δουλειάς. Γιατί άλλο το να γράφεις review για νέα κυκλοφορία (είτε είναι καλή είτε μέτρια) κι άλλο να παίζεις τα αγαπημένα σου games.

Ποια είναι η Sτάση ζωής σου; Επόμενα σχέδια;

Το να είσαι τελειομανής. Το έχω στο DNA μου και δεν το αλλάζω. Αν δεν κάνω κάτι τέλεια, μπορεί να σηκωθώ το βράδυ από το κρεβάτι και να σημειώσω στο κινητό πράγματα που πρέπει να γίνουν ή να διορθωθούν.

Όσο για τα επόμενα σχέδιά μας, στόχος μας είναι το Gameworld.gr να συνεχίσει να μεγαλώνει ακόμη περισσότερο και κάποια στιγμή να επιστρέψει δυναμικά είτε στο ραδιόφωνο είτε στην τηλεόραση. Θεωρούμε ότι μια τηλεοπτική εκπομπή για games είναι απαραίτητη, κυρίως διότι το συγκεκριμένο μέσο στην παρούσα φάση έχει μεγαλύτερο προϋπολογισμό για να υλοποιήσει ένα άριστο gaming show με μεγάλο στούντιο, επαρκείς κάμερες και σωστή σκηνοθεσία, πράγματα δηλαδή που δεν γίνονται στο YouTube. Στο Gameworld.gr έχουμε ένα επιτελείο συντακτών με μεγάλη συντακτική και ραδιοφωνική εμπειρία σε αναγνωρισμένα περιοδικά και ραδιόφωνα της χώρας. Το θέμα είναι ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί θεωρούν ότι δεν πρέπει να στοχεύουν στους νέους, αλλά στο μεγάλο ηλικιακό κοινό τους για να μην το χάσουν. Γι' αυτό και πολλοί νέοι δεν ανοίγουν πλέον την τηλεόραση. Μακροπρόθεσμα ωστόσο κι εφόσον οι νέοι μεγαλώσουν, το αποτέλεσμα θα είναι να χάνεται κοινό. Συνεπώς είναι στο χέρι των διευθυντών προγράμματος να ενσωματώσουν τηλεοπτικές εκπομπές για games και τεχνολογία με σύγχρονα πρότυπα.

Μάνο, ευχαριστούμε για τη συνέντευξη. Το Sτάση News εύχεται καλή επιτυχία στα επόμενα σχέδιά σου.

Κι εγώ ευχαριστώ κι ανταποδίδω για ό,τι καλύτερο μελλοντικά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κώστας Φουτσίδης: Συνέντευξη στο Stasinews

«Οι Αζτέκοι και ο Βασίλης Λεβέντης πρόβλεψαν τη γέννησή του το 1976, θα ήταν γιος μαραγκού και ανερχόμενος μεσσίας. Ο ίδιος προτίμησε να γεννηθεί το 1979. Η προφητεία θα ολοκληρωνόταν με τον καιρό, όταν στο διάβα του άπαντες θα αναφωνούσαν “Ω! Θεέ μου”. Η γέννησή του έμελλε όμως να αλλάξει ριζικά τη ζωή του Παντελή, οδοκαθαριστή από τα Σεπόλια, ο οποίος βρήκε ένα κέρμα των είκοσι δραχμών στη συμβολή των οδών Παπανδρέου και Καραμανλή. Με αυτό το κέρμα ήταν επιτέλους σε θέση να τερματίσει το πάκμαν στο ουφάδικο του κυρ-Ανέστη και να ανέβει μια θέση στο κοινωνικό στάτους. Τα χρόνια κύλησαν με μικρές υψομετρικές διακυμάνσεις. Έλαβε μέρος στο κάστινγκ της ταινίας Austin Powers για τον ρόλο του Dr. Evil-mini me, αλλά έχασε τη θέση για δύο χιλιοστά.» --- Γράφει η Αννίτα Φασιανού για το www.stasinews.gr --- Τι είναι το κείμενο που μόλις διαβάσαμε; Μια μίνι παρουσίαση του εικονογράφου Κώστα Φουτσίδη, έτσι τουλάχιστον διαβάσαμε για εκείνον ψάχνοντας να δούμε ποιοι θα είναι στη φετινή ...

Vinyl: Νέα σειρά από τον Σκορσέζε σε συνεργασία με τον Τζάγκερ

--- Γράφει η Αννίτα Φασιανού για το www.stasinews.gr --- Το πρώτο trailer για το «Vinyl» του Μάρτιν Σκορσέζε έκανε την εμφάνισή του από την ΗΒΟ . Δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε ότι θα μοιάζει με κάτι ανάμεσα στα «Casino», τα «Καλά Παιδιά» και το «Λύκο της Wall Street». Ο Μάρτιν Σκορσέζε δίνει ρεσιτάλ στο πρώτο trailer της τηλεοπτικής σειράς «Vinyl», πρότζεκτ που ετοίμασε μαζί με τον Μικ Τζάγκερ . Αναμένεται να παρακολουθήσουμε την αναβίωση μιας ολόκληρης εποχής , βασισμένη κατά κύριο λόγο στη δεκαετία του '70 . Πριν αποκτήσει τον τελικό της τίτλο η σειρά αυτή κάποια στιγμή είχε τον τίτλο «History of Music». Μετά το «Boardwalk Empire» ο Μάρτιν Σκορσέζε επιστρέφει δυναμικά στην τηλεόραση και οι προσδοκίες μας είναι μεγάλες. Η βασική υπόθεση είναι η ζωή του Ρίτσι Φινέστρα (Μπόμπι Καναβάλε), ενός χαρισματικού μουσικού παραγωγού . Εργάζεται σε μια μεγάλη δισκογραφική εταιρία στη Νέα Υόρκη του 1977 . Ο Σκορσέζε μας έχει συνηθίσει σε ταινίες εποχής, οπότε αναμέν...

Οι Oliloves στο Φεστιβάλ Δράμας (συνέντευξη)

--- Γράφει η Αννίτα Φασιανού για το www.stasinews.gr --- Το πρότζεκτ  Oliloves (στα ελληνικά «Τρελιές» ) ξεκίνησε σαν σειρά κόμικς βασισμένο σε ιδέες του διευθυντή της εταιρείας “YOUNONE” , Άρη Ασημακόπουλου. Ο κύριος Ασημακόπουλος  είχε σκεφτεί έναν κόσμο γεμάτο μαγικές ελιές που θα ζούσαν σαν τους ανθρώπους και οι ιστορίες θα είχαν να κάνουν με την καθημερινότητα αυτών των πλασμάτων. Η ιδέα αυτή λοιπόν έγινε 7 κόμικς , ένα παιδικό παραμύθι με ζωντανή αφήγηση, ένα παιχνίδι για iphone και τώρα ολοκληρώθηκε και το μικρό ταινιάκι κινουμένων σχεδίων   το οποίο διαγωνίζεται στο φετινό Φεστιβάλ Δράμας ! Τα κόμικς υπάρχουν προς πώληση online σε 7 γλώσσες. Μπορείτε να τα βρείτε εδώ:  www.oliloves.com Δείτε το trailer της ταινίας: https://vimeo.com/130536319 Το Sτάση News επικοινώνησε με τη δημιουργική ομάδα  της ταινίας "Oliloves" (γνωστές και ως... «Τρελιές») για να μάθει περισσότερα για το team, τη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Δράμας καθώ...