Πλέον με το Bandpage στο inventory του το YouTube έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στην ψυχή της μουσικής βιομηχανίας, δηλαδή στους μουσικούς και τους τραγουδιστές
--- Γράφει η Αννίτα Φασιανού για το www.stasinews.gr ---
Το YouTube θέλει να κερδίσει την αγάπη των μουσικών λύνοντας το μεγαλύτερο πρόβλημά τους: το πώς να μετατρέψουν τη δημοτικότητα σε ρευστό. Έτσι, στις αρχές της περασμένης εβδομάδας ανακοίνωσαν ότι αγόρασαν την BandPage, μία startup η οποία βοηθά τους καλλιτέχνες να κάνουν επίδειξη των ικανοτήτων τους και να πουλήσουν είτε εισιτήρια για συναυλίες τους, είτε εμπόρευμα σχετικό με τη μουσική τους, καθώς και ξεχωριστές εμπειρίες για τους θαυμαστές τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, η συγκεκριμένη συμφωνία είναι κοντά στα $8 εκατομμύρια δολάρια, αν και το YouTube δεν έχει κάνει κάποιο επίσημο σχόλιο πάνω σε αυτό.
Έχοντας ιδρυθεί το 2009, η BandPage ξεκίνησε ως μια εφαρμογή (app) η οποία επέτρεπε στους μουσικούς να δημιουργήσουν μια ειδική ετικέτα μουσικής (Music tab) στη Facebook Fanpage τους. Όταν όμως το Facebook έκλεισε όλες αυτές τις εφαρμογές για τις σελίδες (Page apps) το 2012, έχασε το 90% της κίνησης που είχε μέσα σε τρεις μήνες. Πήγε από τους 32 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες και το να είναι ο δεύτερος πιο δημοφιλής developer εφαρμογής μετά το Zynga, μόλις σε μερικά εκατομμύρια.
Ευτυχώς αντιλήφθηκαν γρήγορα στην BandPage ότι έπρεπε να λάβουν άλλα μέτρα για να σωθούν. Το να μείνουν στο Facebook δεν ωφελούσε. Έπρεπε να ξεκολλήσουν από εκεί. Αυτή η προσπάθεια αυτονόμησης που δοκίμασαν, απέδωσε καρπούς ή τουλάχιστον τους βοήθησε μέχρι να φτάσουν να γίνουν κομμάτι του YouTube. Η BandPage δημιούργησε μια πλατφόρμα όπου οι καλλιτέχνες μπορούσαν να ανανεώνουν τις ημερομηνίες συναυλιών τους και να διαθέτουν τα μπλουζάκια τους (t-shirts με στάμπες κ.λπ.). Μάλιστα, με διάφορους τρόπους τους προέβαλλε και σε μέσα όπως τα Spotify, SoundCloud, Facebook, Twitter, Shazam, Rhapsody, StubHub και άλλα, καθώς και στην Google και το YouTube.
Το όνομα αυτής της πλατφόρμας ήταν BandPage Everywhere και αρχικά ήταν δωρεάν με μια συνδρομή των $2 τον μήνα ως κόστος για κάποια extra features.
https://youtu.be/yLjf4Ff_ozs
Όπως γράφουν χαρακτηριστικά στην BandPage: «Η BandPage είναι αφοσιωμένη στο να βοηθήσει τους μουσικούς να χτίσουν τις καριέρες τους μεγαλώνοντας τις βάσεις των θαυμαστών τους και στο να αυξήσουν τα έσοδά τους με τις μεγαλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες μουσικής σε όλο τον κόσμο. Με το να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την ομάδα του YouTube, μπορούμε να βοηθήσουμε τους καλλιτέχνες να φτάσουν τους θαυμαστές τους με πολύ πιο δυναμικούς τρόπους από οποιαδήποτε άλλη στιγμή».
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο Blog του J Sider, CEO της BandPage.
Ας μην ξεχνάμε ότι πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκε και η εφαρμογή μουσικής του YouTube. Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον το πώς θα μπορούσε να συνδυαστεί με την πλατφόρμα της Bandpage.
https://youtu.be/uwj1qFPnhow
Μένει βέβαια ένα ερώτημα αναπάντητο: θα συνεχίσει η BandPage να συνεργάζεται με κάποιους από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του YouTube; Ο χρόνος θα δείξει.
[…] Το YouTube αγόρασε τη BandPage […]
ΑπάντησηΔιαγραφή