Για μια 20ετία η κασέτα ήταν σε κάθε σπίτι και αυτοκίνητο. Η SONY εξέλιξε την τεχνολογία και υπόσχεται 64.750.000 τραγούδια ανά κασέτα!
--- Γράφει η Αννίτα Φασιανού για το www.stasinews.gr ---
Το 1990 πουλήθηκαν 442 εκατομμύρια κασέτες. Σε συνδυασμό με το walkman της SONY, οι πωλήσεις κυριολεκτικά εκτοξεύθηκαν. Όμως με την εμφάνιση του CD και την γέννηση του mp3, τα νούμερα άρχισαν σταδιακά να φθίνουν. Το 2007 υπολογίζεται ότι πουλήθηκαν μόλις 274 χιλιάδες κασέτες.
Η SONY έρχεται πλέον να κάνει το μεγάλο comeback, καθώς αποφάσισε να φέρει ξανά στο προσκήνιο την αγαπημένη σε όλους κασέτα. Αυτή τη φορά όμως θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι μια κασέτα θα χωράει 185 terabytes δεδομένων. Τα iPod, που κατέχουν μέχρι στιγμής το μονοπώλιο, αυτομάτως περνούν σε δεύτερη μοίρα. Η εταιρία παρουσίασε το καινούριο της πρότζεκτ στο Magnetics Conference, στην Δρέσδη.
Τα 64.750.000 τραγούδια ανά κασέτα που υπόσχεται η καινούρια κασέτα της SONY αντιστοιχούν σε περίπου 134.896 ημέρες ασταμάτητης μουσικής!
Η ανανεωμένη τεχνολογία βασίζεται σε μικρές αλλαγές, στις συνθήκες επιμετάλλωσης και στην ανάπτυξη ενός μαλακού μαγνητικού υποστρώματος της ταινίας. Η κατασκευάστρια εταιρία ήταν σε θέση να δημιουργήσει ένα στρώμα με λεπτά μαγνητικά σωματίδια με μέσο μέγεθος 7,7 νανόμετρα.
Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε το πού θα παίζει η συγκεκριμένη κασέτα. Μάλλον η SONY θα δώσει την απάντηση σε δεύτερο χρόνο, όταν θα πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του ανανεωμένου προϊόντος της.
Γεγονός είναι ότι τα τελευταία χρόνια το βινύλιο και η κασέτα επανέρχονται δυναμικά στα μουσικά δρώμενα. Το ρετρό τελικά θα είναι πάντα της μόδας. Άλλωστε, αυτό δείχνει να προτιμά το αγοραστικό κοινό. Υπάρχει κάποιο άλλο αντικείμενο του μακρινού παρελθόντος που θα θέλατε να γυρίσει και να συμβαδίζει με τα νέα δεδομένα; Γράψτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια...
Πηγή: consequence of sound
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου