--- Γράφει η Αννίτα Φασιανού για το www.stasinews.gr ---
Το πρότζεκτ Oliloves (στα ελληνικά «Τρελιές») ξεκίνησε σαν σειρά κόμικς βασισμένο σε ιδέες του διευθυντή της εταιρείας “YOUNONE” , Άρη Ασημακόπουλου. Ο κύριος Ασημακόπουλος είχε σκεφτεί έναν κόσμο γεμάτο μαγικές ελιές που θα ζούσαν σαν τους ανθρώπους και οι ιστορίες θα είχαν να κάνουν με την καθημερινότητα αυτών των πλασμάτων.
Η ιδέα αυτή λοιπόν έγινε 7 κόμικς, ένα παιδικό παραμύθι με ζωντανή αφήγηση, ένα παιχνίδι για iphone και τώρα ολοκληρώθηκε και το μικρό ταινιάκι κινουμένων σχεδίων το οποίο διαγωνίζεται στο φετινό Φεστιβάλ Δράμας!
Τα κόμικς υπάρχουν προς πώληση online σε 7 γλώσσες. Μπορείτε να τα βρείτε εδώ: www.oliloves.com
Δείτε το trailer της ταινίας:
https://vimeo.com/130536319
Το Sτάση News επικοινώνησε με τη δημιουργική ομάδα της ταινίας "Oliloves" (γνωστές και ως... «Τρελιές») για να μάθει περισσότερα για το team, τη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Δράμας καθώς και για την τέχνη του animation!
Πριν τη συνέντευξη, σας κάνουμε μια μικρή παρουσίαση με τα μίνι βιογραφικά των δύο βασικών συντελεστών:
Ο Γιώργος Μελισσαρόπουλος γεννήθηκε το 1981 με μαλλιά. Σπούδασε στο Λονδίνο, στο Πανεπιστήμιο του Westminster κινούμενο σχέδιο και εικονογράφηση και έκανε εξειδίκευση στον ΑΚΤΟ στο τμήμα 3D animation και multimedia εφαρμογές, με αποτέλεσμα να κάψει όλα τα εγκεφαλικά του κύτταρα. Αυτή τη στιγμή δουλεύει σαν σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων και κόμιξ αλλά και εικονογράφος για παιδικά βιβλία. Παράλληλα διατηρεί το δημιουργικό γραφείο animatic vision με τη βοήθεια του συνεργάτη και φίλου του, Άκη Μελάχρη, πουλώντας την ψυχή του στο ξωτικό τηλεκον troll. Είναι γνωστότερος στον χώρο του ελληνικού animation απο τη μεταφορά των φάρσεων του "Φουσέκη" σε κινούμενα σχέδια και στον χώρο των κόμιξ από την επιτυχημένη του σειρά "Πριν το Τέζα" που εκδίδεται από την Jemma Press.
Ο Άκης Μελάχρης θεωρεί τον κόσμο ένα παράλογο μέρος που μπορεί να ερμηνευτεί μέσα από τις υπερρεαλιστικές δράσεις των ηρώων καρτούν. Από παιδί, λάτρης του τέρατος της Ταζμανίας επέλεξε να γνωρίσει τον τρόπο να εκφράζει αυτη τη σουρεαλιστική του πραγματικότητα μέσα από σκιτσα. Τελειώνει σκίτσο/animation το 1997 στη Σχολή Ορνεράκη και εργάζεται ως σκιτσογράφος μέχρι τη στιγμή που η Σοφία Παπαχρήστου του προτείνει να κάνει σε κινούμενα σχέδια τους τίτλους αρχής της πρώτης της ταινίας «Τα Χρυσά Μήλα Των Εσπερίδων». Αργότερα φτιάχνει ένα διαδραστικό animation videogame με τον τιτλο "Ιλιάδα 2: η Επιστροφή" και σε συνεργασια με τον Απόστολο Πηγιάκη φτιάχνει το διαδραστικό animation "Το Σηντι Ρωμ του Δυσαλεξη". Έχουν εκδοθεί δικά του κόμικς, όπως ο "ΞΕΝΙΑστος Κόσμος" καi "Jungly: Υστερίες Της Ζούγκλας". Αυτή τη στιγμή συμπορεύεται με τον Γιώργο Μελισσαρόπουλο, στο δημιουργικό γραφείο “Αnimatic Vision”, σε ανεξερεύνητα μονοπάτια.
Ο Άκης, ο Γιώργος και οι συνεργάτες τους, δούλεψαν μέσα από το δημιουργικό τους γραφείο «Animatic Vision» και σε άμεση συνεννόηση με τον Άρη έδωσαν εικόνα στο project "Oliloves" και ελπίζουν να τα πάει ακόμα καλύτερα!
Τα προσωπικά τους sites ειναι:
Άκης Μελάχρης
www.toonmel.com
Γιώργος Μελισσαρόπουλος (Meliss)
www.meliss.gr
*********************************************
Ακολουθεί η συνέντευξη που έδωσαν στην Αννίτα Φασιανού:
Ποια είναι η Sτάση ζωής σας;
Meliss & Άκης: Να κυνηγάς τα όνειρά σου χωρίς να ονειροβατείς. Να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος κάθε μέρα που περνάει.
Πότε καταλάβατε ότι πρέπει να ασχοληθείτε με τις καλές τέχνες και ποιο ήταν το πρώτο σκίτσο για το οποίο νιώθετε περήφανοι και γιατί;
Meliss: Από το δημοτικό που ξεκίνησα να σχεδιάζω τις ιδέες μου στο χαρτί κατάλαβα ότι αυτό ήταν κάτι που μου έδινε χαρά. Πολλές οι ιδέες για ιστορίες και χαρακτήρες και η μόνη διέξοδος ήταν στο σχέδιο και στο γράψιμο. Στο γυμνάσιο το εξέλιξα τεχνικά όσο μπορούσα με τα πενιχρά μέσα που υπήρχαν το ‘90 και στο λύκειο μετά από τη συμμετοχή μου με ένα στριπάκι μου στην εφημερίδα του σχολείου, κατάλαβα ότι ήθελα να ασχοληθώ με αυτό επαγγελματικά.
Φαντάζομαι θα παρακολουθήσατε έστω κάποια αποσπάσματα από την φετινή ComicCon του San Diego. Το αιώνιο ντέρμπι: Marvel ή DC ; Ποιον θα ψηφίζατε ως τον καλύτερο υπερήρωα ever… και γιατί;
Άκης: Ούτε εγώ ούτε ο Meliss είμαστε φανατικοί των Αμερικάνικων κόμικς, αλλά και οι δύο εταιρείες έχουν χαρακτήρες με πολύ ενδιαφέρον. Θα ξεχώριζα τον Batman της DC και τον Spiderman της Marvel. Πολύ κλασσικοί και οι δύο φυσικά, αλλά κάθε ένας έχει κάποιες βασικές αξίες που του καθορίζουν το μέλλον του και αυτό μας αρέσει στους υπερήρωες.
Αν είχατε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εξαρχής έναν υπερ-ήρωα τι δυνάμεις θα του προσδίδατε για να τον διαφοροποιήσετε από τους υπάρχοντες;
Meliss: Αυτή τη στιγμή με τον Άκη ετοιμάζουμε είναι η αλήθεια έναν νέο υπερήρωα για το site blowtoons, που θα υπερασπίζεται τα δικαιώματα των πρωταγωνιστών σε ερωτικές ταινίες. Το λες και πρωτότυπο…
Ονομάστε έναν κομίστα του οποίου το έργο θαυμάζετε και δεν ξεκολλούσατε να τον παρακολουθείτε από όταν θυμάστε τον εαυτό σας να πιάνει το πρώτο κόμικ στα χέρια του…
Meliss: Θα έλεγα τον αξεπέραστο Edika που με στιγμάτισε με το ενήλικο χιούμορ του αλλά και τον Reiser που με έκανε να καταλάβω πόσο μικρή σημασία έχει το καλοσχεδιασμένο στυλ όταν έχεις δυνατές ατάκες.
Άκης: Δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι, οι δημιουργοί που θαυμάζει ο Γιώργος είναι αυτοί που παρακολουθούσα κι εγώ!
Κινούμενα σχέδια, η χαρά του παιδιού. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας; Ας πούμε ο «Τζουμαρού» (Plawres Sanshiro) μου έχει μείνει αξέχαστος…
Meliss: Juohmaru απίστευτος ήταν το pokemon της εποχής του, αλλά με λιγότερη εμπορικότητα. Αυτή η δεκαετία των Anime ήταν χρυσή. Θα έλεγα επίσης και το "Locke the superman" ("Chojin locke") που είχε μια έξυπνη πλοκή αλλά και ενδιαφέροντες χαρακτήρες!
Άκης: Εγώ ήμουν και είμαι κολλημένος με τα κινούμενα σχέδια του Tex Avery όπως ο Droopy και τoν Daffy Duck από τα Looney Tunes.
Με αφορμή το Φεστιβάλ Δράμας και τη συμμετοχή σας σε αυτό με την ταινία "Oliloves" («Τρελιές») , πείτε μας δυο λόγια για το πρότζεκτ, αλλά και το πώς πήρατε την απόφαση να λάβετε μέρος. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχετε σε διαγωνισμό; Γιατί επιλέξατε το είδος αυτό το οποίο απευθύνεται σε παιδιά;
Άκης: Από τα τελη του 2012 συνεργαζόμασταν με τον Άρη Ασημακόπουλο που είναι ο παραγωγός της ταινίας, για τη δημιουργία κόμικς και άλλων εφαρμογών βασισμένα στον κόσμο των "Oliloves". Έτσι, αφού δημιουργήθηκαν 7 τεύχη κόμικς, ένα παραμύθι κι ένα διαδραστικό παιχνίδι και αφού είχε δει παλιότερες δουλειές μας και στο animation, αποφάσισε να μας αναθέσει τη μεταφορά των κόμικς σε ταινία κινουμένου σχεδίου και με χαρά δεχτήκαμε! Άλλωστε το παιδικό κινούμενο σχέδιο ειναι κάτι που μας αρέσει πολύ και θέλουμε να δραστηριοποιηθούμε σε αυτό περισσότερο στο μέλλον.
Τι διαφοροποιεί κατά τη γνώμη σας το animation από το απλό σκίτσο; Εν τέλει ποιο από τα δύο σας μαγεύει περισσότερο;
Meliss: Το σκίτσο σε χαρτί, το κόμικ ακόμα περισσότερο, είναι η πρώτη μας αγάπη. Είναι το πρώτο μέρος μίας ιδέας και το πρώτο που θα αναπολήσεις όταν ολοκληρώσεις ένα έργο. Είναι το αυθεντικό αν θες. Το χαρτί είναι η σταθερή αξία. Το κινούμενο σχέδιο είναι η μαγεία. Είναι μια ομαδική δουλειά που το αποτέλεσμά της σε ενθουσιάζει. Είναι κάτι ζωντανό. Έχει φωνή, μουσική, κίνηση, θεατρικότητα και σκηνοθεσία. Και τα δύο όμως έχουν το δικό τους βάρος.
Το animation είναι πλέον κομμάτι της ζωής σας. Κοιτάζοντας διάφορα αντικείμενα μπαίνετε στον πειρασμό να σκεφτείτε επί τόπου πώς θα ήταν το κάθε αντικείμενο στον δικό σας animatic κόσμο;
Άκης: Ναι, κάπως έτσι λειτουργεί. Παρατηρούμε τον καθημερινό κόσμο και από εκεί μαζεύουμε τις νέες μας ιδέες. Προπαθούμε να δίνουμε τη μαγεία που ταιριάζει ανάλογα με την ιστορία που θα διαλέξουμε να «ζωντανέψουμε».
Έχετε ασχοληθεί με τη δημιουργία application; Είναι ίσως στα άμεσα σχέδια σας; Με την αυξημένη χρήση των smartphones, αλλά και την εξέλιξη της τεχνολογίας γενικότερα, θα δοκιμάζατε να ασχοληθείτε με το κομμάτι του gaming;
Meliss: Ναι, έχουμε ασχοληθεί με το κομμάτι της δημιουργίας games στο παρελθόν μέσα από το γραφείο μας “Animatic Vision“. Από το 2010 έχουμε φτιάξει αρκετά flash games που έχουν φιγουράρει από μεγάλα sites όπως το newgrounds, kongregate, mochi και πολλά άλλα. Επίσης έχουμε πειραματιστεί και με παιχνίδια για pc όπως το platform game “Meet Merv”. Επίσης πριν λίγο καιρό ολοκλήρωσα και το animation/character design για ένα πολύ φιλόδοξο point and click adventure με τίτλο “plane stories”, που θα κυκλοφορήσει με τη νέα σεζόν.
Δημιουργικότητα σε πολλά μέτωπα! Τις ιστορίες σας τις διαβάζουμε ήδη, πλέον ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε τα games σας! Επειδή όπως είναι γνωστόν μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις… θα μπορούσατε με ένα πρόχειρο σκίτσο να αποδώσετε όσα έχουν ζήσει οι Έλληνες τους τελευταίους μήνες; Κάτι γρήγορο, με το πηγαίο χιούμορ που σας διακρίνει ;)
Το Sτάση News σας εύχεται καλή επιτυχία στο Φεστιβάλ Δράμας κι ελπίζουμε να τα ξαναπούμε σύντομα! Σας ευχαριστούμε για τη συνέντευξη!
Meliss & Άκης: Ευχαριστούμε πολύ!
Το πρότζεκτ Oliloves (στα ελληνικά «Τρελιές») ξεκίνησε σαν σειρά κόμικς βασισμένο σε ιδέες του διευθυντή της εταιρείας “YOUNONE” , Άρη Ασημακόπουλου. Ο κύριος Ασημακόπουλος είχε σκεφτεί έναν κόσμο γεμάτο μαγικές ελιές που θα ζούσαν σαν τους ανθρώπους και οι ιστορίες θα είχαν να κάνουν με την καθημερινότητα αυτών των πλασμάτων.
Η ιδέα αυτή λοιπόν έγινε 7 κόμικς, ένα παιδικό παραμύθι με ζωντανή αφήγηση, ένα παιχνίδι για iphone και τώρα ολοκληρώθηκε και το μικρό ταινιάκι κινουμένων σχεδίων το οποίο διαγωνίζεται στο φετινό Φεστιβάλ Δράμας!
Τα κόμικς υπάρχουν προς πώληση online σε 7 γλώσσες. Μπορείτε να τα βρείτε εδώ: www.oliloves.com
Δείτε το trailer της ταινίας:
https://vimeo.com/130536319
Το Sτάση News επικοινώνησε με τη δημιουργική ομάδα της ταινίας "Oliloves" (γνωστές και ως... «Τρελιές») για να μάθει περισσότερα για το team, τη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Δράμας καθώς και για την τέχνη του animation!
Πριν τη συνέντευξη, σας κάνουμε μια μικρή παρουσίαση με τα μίνι βιογραφικά των δύο βασικών συντελεστών:
Ο Γιώργος Μελισσαρόπουλος γεννήθηκε το 1981 με μαλλιά. Σπούδασε στο Λονδίνο, στο Πανεπιστήμιο του Westminster κινούμενο σχέδιο και εικονογράφηση και έκανε εξειδίκευση στον ΑΚΤΟ στο τμήμα 3D animation και multimedia εφαρμογές, με αποτέλεσμα να κάψει όλα τα εγκεφαλικά του κύτταρα. Αυτή τη στιγμή δουλεύει σαν σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων και κόμιξ αλλά και εικονογράφος για παιδικά βιβλία. Παράλληλα διατηρεί το δημιουργικό γραφείο animatic vision με τη βοήθεια του συνεργάτη και φίλου του, Άκη Μελάχρη, πουλώντας την ψυχή του στο ξωτικό τηλεκον troll. Είναι γνωστότερος στον χώρο του ελληνικού animation απο τη μεταφορά των φάρσεων του "Φουσέκη" σε κινούμενα σχέδια και στον χώρο των κόμιξ από την επιτυχημένη του σειρά "Πριν το Τέζα" που εκδίδεται από την Jemma Press.
Ο Άκης Μελάχρης θεωρεί τον κόσμο ένα παράλογο μέρος που μπορεί να ερμηνευτεί μέσα από τις υπερρεαλιστικές δράσεις των ηρώων καρτούν. Από παιδί, λάτρης του τέρατος της Ταζμανίας επέλεξε να γνωρίσει τον τρόπο να εκφράζει αυτη τη σουρεαλιστική του πραγματικότητα μέσα από σκιτσα. Τελειώνει σκίτσο/animation το 1997 στη Σχολή Ορνεράκη και εργάζεται ως σκιτσογράφος μέχρι τη στιγμή που η Σοφία Παπαχρήστου του προτείνει να κάνει σε κινούμενα σχέδια τους τίτλους αρχής της πρώτης της ταινίας «Τα Χρυσά Μήλα Των Εσπερίδων». Αργότερα φτιάχνει ένα διαδραστικό animation videogame με τον τιτλο "Ιλιάδα 2: η Επιστροφή" και σε συνεργασια με τον Απόστολο Πηγιάκη φτιάχνει το διαδραστικό animation "Το Σηντι Ρωμ του Δυσαλεξη". Έχουν εκδοθεί δικά του κόμικς, όπως ο "ΞΕΝΙΑστος Κόσμος" καi "Jungly: Υστερίες Της Ζούγκλας". Αυτή τη στιγμή συμπορεύεται με τον Γιώργο Μελισσαρόπουλο, στο δημιουργικό γραφείο “Αnimatic Vision”, σε ανεξερεύνητα μονοπάτια.
Ο Άκης, ο Γιώργος και οι συνεργάτες τους, δούλεψαν μέσα από το δημιουργικό τους γραφείο «Animatic Vision» και σε άμεση συνεννόηση με τον Άρη έδωσαν εικόνα στο project "Oliloves" και ελπίζουν να τα πάει ακόμα καλύτερα!
Τα προσωπικά τους sites ειναι:
Άκης Μελάχρης
www.toonmel.com
Γιώργος Μελισσαρόπουλος (Meliss)
www.meliss.gr
*********************************************
Ακολουθεί η συνέντευξη που έδωσαν στην Αννίτα Φασιανού:
Ποια είναι η Sτάση ζωής σας;
Meliss & Άκης: Να κυνηγάς τα όνειρά σου χωρίς να ονειροβατείς. Να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος κάθε μέρα που περνάει.
Πότε καταλάβατε ότι πρέπει να ασχοληθείτε με τις καλές τέχνες και ποιο ήταν το πρώτο σκίτσο για το οποίο νιώθετε περήφανοι και γιατί;
Meliss: Από το δημοτικό που ξεκίνησα να σχεδιάζω τις ιδέες μου στο χαρτί κατάλαβα ότι αυτό ήταν κάτι που μου έδινε χαρά. Πολλές οι ιδέες για ιστορίες και χαρακτήρες και η μόνη διέξοδος ήταν στο σχέδιο και στο γράψιμο. Στο γυμνάσιο το εξέλιξα τεχνικά όσο μπορούσα με τα πενιχρά μέσα που υπήρχαν το ‘90 και στο λύκειο μετά από τη συμμετοχή μου με ένα στριπάκι μου στην εφημερίδα του σχολείου, κατάλαβα ότι ήθελα να ασχοληθώ με αυτό επαγγελματικά.
Φαντάζομαι θα παρακολουθήσατε έστω κάποια αποσπάσματα από την φετινή ComicCon του San Diego. Το αιώνιο ντέρμπι: Marvel ή DC ; Ποιον θα ψηφίζατε ως τον καλύτερο υπερήρωα ever… και γιατί;
Άκης: Ούτε εγώ ούτε ο Meliss είμαστε φανατικοί των Αμερικάνικων κόμικς, αλλά και οι δύο εταιρείες έχουν χαρακτήρες με πολύ ενδιαφέρον. Θα ξεχώριζα τον Batman της DC και τον Spiderman της Marvel. Πολύ κλασσικοί και οι δύο φυσικά, αλλά κάθε ένας έχει κάποιες βασικές αξίες που του καθορίζουν το μέλλον του και αυτό μας αρέσει στους υπερήρωες.
Αν είχατε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εξαρχής έναν υπερ-ήρωα τι δυνάμεις θα του προσδίδατε για να τον διαφοροποιήσετε από τους υπάρχοντες;
Meliss: Αυτή τη στιγμή με τον Άκη ετοιμάζουμε είναι η αλήθεια έναν νέο υπερήρωα για το site blowtoons, που θα υπερασπίζεται τα δικαιώματα των πρωταγωνιστών σε ερωτικές ταινίες. Το λες και πρωτότυπο…
Ονομάστε έναν κομίστα του οποίου το έργο θαυμάζετε και δεν ξεκολλούσατε να τον παρακολουθείτε από όταν θυμάστε τον εαυτό σας να πιάνει το πρώτο κόμικ στα χέρια του…
Meliss: Θα έλεγα τον αξεπέραστο Edika που με στιγμάτισε με το ενήλικο χιούμορ του αλλά και τον Reiser που με έκανε να καταλάβω πόσο μικρή σημασία έχει το καλοσχεδιασμένο στυλ όταν έχεις δυνατές ατάκες.
Άκης: Δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι, οι δημιουργοί που θαυμάζει ο Γιώργος είναι αυτοί που παρακολουθούσα κι εγώ!
Κινούμενα σχέδια, η χαρά του παιδιού. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας; Ας πούμε ο «Τζουμαρού» (Plawres Sanshiro) μου έχει μείνει αξέχαστος…
Meliss: Juohmaru απίστευτος ήταν το pokemon της εποχής του, αλλά με λιγότερη εμπορικότητα. Αυτή η δεκαετία των Anime ήταν χρυσή. Θα έλεγα επίσης και το "Locke the superman" ("Chojin locke") που είχε μια έξυπνη πλοκή αλλά και ενδιαφέροντες χαρακτήρες!
Άκης: Εγώ ήμουν και είμαι κολλημένος με τα κινούμενα σχέδια του Tex Avery όπως ο Droopy και τoν Daffy Duck από τα Looney Tunes.
Με αφορμή το Φεστιβάλ Δράμας και τη συμμετοχή σας σε αυτό με την ταινία "Oliloves" («Τρελιές») , πείτε μας δυο λόγια για το πρότζεκτ, αλλά και το πώς πήρατε την απόφαση να λάβετε μέρος. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχετε σε διαγωνισμό; Γιατί επιλέξατε το είδος αυτό το οποίο απευθύνεται σε παιδιά;
Άκης: Από τα τελη του 2012 συνεργαζόμασταν με τον Άρη Ασημακόπουλο που είναι ο παραγωγός της ταινίας, για τη δημιουργία κόμικς και άλλων εφαρμογών βασισμένα στον κόσμο των "Oliloves". Έτσι, αφού δημιουργήθηκαν 7 τεύχη κόμικς, ένα παραμύθι κι ένα διαδραστικό παιχνίδι και αφού είχε δει παλιότερες δουλειές μας και στο animation, αποφάσισε να μας αναθέσει τη μεταφορά των κόμικς σε ταινία κινουμένου σχεδίου και με χαρά δεχτήκαμε! Άλλωστε το παιδικό κινούμενο σχέδιο ειναι κάτι που μας αρέσει πολύ και θέλουμε να δραστηριοποιηθούμε σε αυτό περισσότερο στο μέλλον.
Τι διαφοροποιεί κατά τη γνώμη σας το animation από το απλό σκίτσο; Εν τέλει ποιο από τα δύο σας μαγεύει περισσότερο;
Meliss: Το σκίτσο σε χαρτί, το κόμικ ακόμα περισσότερο, είναι η πρώτη μας αγάπη. Είναι το πρώτο μέρος μίας ιδέας και το πρώτο που θα αναπολήσεις όταν ολοκληρώσεις ένα έργο. Είναι το αυθεντικό αν θες. Το χαρτί είναι η σταθερή αξία. Το κινούμενο σχέδιο είναι η μαγεία. Είναι μια ομαδική δουλειά που το αποτέλεσμά της σε ενθουσιάζει. Είναι κάτι ζωντανό. Έχει φωνή, μουσική, κίνηση, θεατρικότητα και σκηνοθεσία. Και τα δύο όμως έχουν το δικό τους βάρος.
Το animation είναι πλέον κομμάτι της ζωής σας. Κοιτάζοντας διάφορα αντικείμενα μπαίνετε στον πειρασμό να σκεφτείτε επί τόπου πώς θα ήταν το κάθε αντικείμενο στον δικό σας animatic κόσμο;
Άκης: Ναι, κάπως έτσι λειτουργεί. Παρατηρούμε τον καθημερινό κόσμο και από εκεί μαζεύουμε τις νέες μας ιδέες. Προπαθούμε να δίνουμε τη μαγεία που ταιριάζει ανάλογα με την ιστορία που θα διαλέξουμε να «ζωντανέψουμε».
Έχετε ασχοληθεί με τη δημιουργία application; Είναι ίσως στα άμεσα σχέδια σας; Με την αυξημένη χρήση των smartphones, αλλά και την εξέλιξη της τεχνολογίας γενικότερα, θα δοκιμάζατε να ασχοληθείτε με το κομμάτι του gaming;
Meliss: Ναι, έχουμε ασχοληθεί με το κομμάτι της δημιουργίας games στο παρελθόν μέσα από το γραφείο μας “Animatic Vision“. Από το 2010 έχουμε φτιάξει αρκετά flash games που έχουν φιγουράρει από μεγάλα sites όπως το newgrounds, kongregate, mochi και πολλά άλλα. Επίσης έχουμε πειραματιστεί και με παιχνίδια για pc όπως το platform game “Meet Merv”. Επίσης πριν λίγο καιρό ολοκλήρωσα και το animation/character design για ένα πολύ φιλόδοξο point and click adventure με τίτλο “plane stories”, που θα κυκλοφορήσει με τη νέα σεζόν.
Δημιουργικότητα σε πολλά μέτωπα! Τις ιστορίες σας τις διαβάζουμε ήδη, πλέον ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε τα games σας! Επειδή όπως είναι γνωστόν μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις… θα μπορούσατε με ένα πρόχειρο σκίτσο να αποδώσετε όσα έχουν ζήσει οι Έλληνες τους τελευταίους μήνες; Κάτι γρήγορο, με το πηγαίο χιούμορ που σας διακρίνει ;)
Το Sτάση News σας εύχεται καλή επιτυχία στο Φεστιβάλ Δράμας κι ελπίζουμε να τα ξαναπούμε σύντομα! Σας ευχαριστούμε για τη συνέντευξη!
Meliss & Άκης: Ευχαριστούμε πολύ!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου